Not logged in. Log In or Register

Barry the Giant Ewok

The Massassi Temple » Levels/Mods » Jedi Outcast Skin » Barry the Giant Ewok

Description

This is a reskin of the Ugnaught model, a little too tall and not the ideal model for an Ewok, hence the name, but it is the most fitting of all models to date. It includes team colors and flavors, and new sounds .

Screenshots

screenshot 1 screenshot 2

Level Info:

Download:
File Size:
2.4 MiB
Date:
2002-06-22
Author:
Gunndar aka James Riley
Downloads:
2607

Ratings:

Score (0-10):
9
# of Ratings:
14
Rate:

User Comments:

Register for Commenting System or Log In

Posted by
Comment
SM_Sith_Lord
Posted: 2002-06-22 2:55 p.m.   Report Abuse
HAHAHA! This skin rocks! Not trying to be mean, but u should modify the skin a little and submit it as "Evil Hat Wearing Bull Dog!"
EvilTowlie
Posted: 2002-06-22 2:56 p.m.   Report Abuse
Very nice!!! You obviously did a lot of work on this skin. Is he related to Simon the killer Ewok?
yozarian
Posted: 2002-06-22 3:17 p.m.   Report Abuse
oooh...really good I think..its face looks little like dog(sorry to say that)but anyway Great skin! I like this one.
Emon
Posted: 2002-06-22 3:35 p.m.   Report Abuse
Excellent, excellent reuse of the Uggy model! I give it an 8, it's very tastfully done and isn't cheesy like others. Submit it to some other site so more and more people will download it and some servers will use it!
Nomad§oul
Posted: 2002-06-22 4:29 p.m.   Report Abuse
lol?
_Nergen_
Posted: 2002-06-22 5:27 p.m.   Report Abuse
Oh yuck! 10/10
koyama
Posted: 2002-06-22 8:42 p.m.   Report Abuse
Pretty cool. Saying he's an overgrown ewok kinda covers for the size. Well done skin. If they make a mod to turn the lightsaber into a big bone or club, it'd fit this skin perfect.

Ewoks may be stretching it for trying to get short SW characters in JK2, but you're all clear for Jawas. There were some pretty tall Jawas in the background of the scene where Luke and Beru buy 3PO and R2. Look closely and you'll see. Therefore, it's safe to make an "overgrown" Jawa and still be fitting to the movies. Maybe someone should try this.
Tovarich
Posted: 2002-06-23 4:03 a.m.   Report Abuse
Haha an ewok named BARRY :O)
10 !!
I think ewoks rule the star wars universe !!
SmokeDrgn1
Posted: 2002-06-23 4:16 a.m.   Report Abuse
Original, cute, ewoky! His face does look alittle too much like a dog, and his outfit is kinda weird when compared to the ones we have seen in RotJ. But it's good, nevertheless
SM_Sith_Lord
Posted: 2002-06-23 12:44 p.m.   Report Abuse
Just size down the Reborn model and re-skin it to make a jawa.
The Evil Midnight Bomber
Posted: 2002-06-23 6:58 p.m.   Report Abuse
O_O YAAAAAAAAAAAAAGGGGGH, EVIL MUTANT!! KILL IT, KILL IT!!

Seriously, Nice skin. Evil Skin, but well done.
graphicx3000
Posted: 2002-06-23 7:52 p.m.   Report Abuse
LOL!!! This skin deserves full points man!
Blynk821
Posted: 2002-07-05 3:25 p.m.   Report Abuse
DUDE THIS IS FREAKIN AWESOME HAHA! this is great! u spent a lot of time on this i gan tell!! 10!
Jedi_Grimes
Posted: 2002-07-10 1:30 p.m.   Report Abuse
AWESOME SKIN!!!!!!
i liked this skin sooo much!
Clone Hunter
Posted: 2009-03-28 6:56 p.m.   Report Abuse
He's a kilt wearing dog!! lol!!

Register for Commenting System